سوسک

تعبیر خواب ها زاده ی تفکرات معبرین هستند. نمی توانیم بگوییم این تعبیرها حقیقت محض هستند یا این که آنها را به کلی تکذیب نماییم. اما تعبیر خواب سوسک که در برخی موارد بار معنایی مثبت و در برخی موارد بار معنایی منفی دارد، انسان را به این تفکر وا می دارد، که بهتر است فقط بار مثبت آن را ببینیم و آرامش خود را بر هم نزنیم.

سوسک حشره ی زشت و نفرت انگیزی است. در هر مکانی دیده می شود. حتی ممکن است به خواب شما نیز راه پیدا کند. در این صورت باید بدانیم تعبیر خواب سوسک در حالت های مختلف چیست. بدون تردید این موجود تنفرانگیز، در خواب می تواند نماد خوبی یا بدی باشد.

به صورت طبیعی کمتر کسی خواب سوسک می بیند. مگر این که درمورد این موجودات در طول روز با کسی صحبت کرده باشید. یا آنها را در نزدیکترین محل به خود دیده باشید. اما نکته ی جالب این است که تعبیر خواب سوسک خوب است.

با این که این حشره نفرت انگیز است اما در خواب نماد و نشان خوبی برای شما خواهد بود. اگر در خواب سوسک ببینید به تعبیر، آن است که در دنیای واقعی با انسانی با نفوذ و قدرتمند و ثروتمند ملاقات خواهید داشت. این شخص ممکن است هر کسی باشد.

از بزرگان جامعه گرفته تا ثروتمند ترین فرد کشورتان. پس تعبیر خواب سوسک نشان از بدست آوردن یک موقعیت عالی برای موفقیت و صعود است. این که در ملاقات با آن شخص چقدر نقش خودتان را به درستی ایفا کنید، می تواند منجر به پیشرفت شما نیز شود.

تعبیر دیدن سوسک در خواب

آیا به شانس و بخت آزمایی اعتقاد دارید؟ آیا در فکر برنده شدن لاتاری هر شب می خوابید؟ اگر در خواب خود سوسک ببینید به تعبیر آن

است که، شما برنده ی خوش شانس لاتاری خواهید شد. این موجود چندش در دنیای واقعی موجب ترس افراد بسیاری است.

اما در تعبیر خواب سوسک، نمادی از موفقیت و شانس می باشد. بدست آوردن جایزه ای بزرگ در دنیای واقعی تنها با خواب سوسک دیدن. سوسک در خواب نشانی از پیشرفت و موفقیت است. شاید خواب سوسک دیدن برای شما چندان دلچسب و لذت بخش نباشد. اما زمانی که به نتیجه ی این خواب فکر میکنید ترجیح می دهید در خواب سوسک ببینید.

خوابیدن زن

تعبیر خواب سوسک در غذا

اگر در خواب ببینید که در غذای شما سوسک وجود دارد، می تواند تعبیر خوبی نداشته باشد. تعبیر خواب سوسک که در غذا افتاده باشد نماد انسان های حسودی هستند که در اطراف شما زندگی می کنند. پیشرفت و موفقیت شما برخی را دچار حسادت می کند.

پشت سرتان حرف میزنند و در ظاهر با شما خوب هستند. اگر چنین شخصی را در اطراف خود دارید تلاش کنید آن را از خود دور نمایید. اگر در خواب سوسک دیدید که در غذای شما افتاده است. در تعبیر خواب سوسک می توانیم تنها به آن شخص اشاره نماییم. پس بهتر است مراقب انتخاب دوستان و آدمهای اطراف خود باشید.

ترس از دیدن سوسک در خواب

اگر در خواب ببینید خانه ی شما پر شده است از سوسک های ترسناک، یا این که به هر مکانی می روید سوسک ها به دنبال شما می آیند، تعبیر خواب سوسک در این حالت یعنی احاط کردن خانه ی خود با اشیاء غیر ضروری.

برخی از افراد عادت دارند به هر کجا سفر کنند چیزی خریداری نمایند. مثلا انواع تابلو ها، لوازم تزیینی و دکوراسیونی و … . در این حالت ممکن است به خاطر شلوغ بودن منزل خود، در شب خواب حمله ی سوسک ها را ببینید و بترسید.

این نوع خواب و تعبیر خواب سوسک های حمله کننده، نشان از استرس در زندگی شماست. استرسی که به دلیل احاطه شدن منزلتان توسط اشیاء غیر ضروری به آن دچار شده اید. بهتر است از این وسایل خلاص شوید.

تعبیر خواب سوسک بر روی بدن

اگر در خواب ببینید سوسک ها به بدن شما حمله کرده اند، تعبیر خواب خوبی نخواهد داشت. تعبیر خواب سوسک بر روی بدن نشان از یک تصادف احتمالی یا قرار گرفتن در یک موقعیت نامناسب است. موقعیتی که ممکن است به شما آسیب بزند. یا به نحوی سلامتی شما را به خطر اندازد.

پس اگر در خواب حمله ی سوسک ها به بدن خود را شاهد بودید، بهتر است از منزلتان غیر از موارد ضروری خارج نشوید. یا این که برای انجام کارهای روزانه ی خودتان از دیگران کمک بگیرید. در منزل استراحت کنید و تاثیر منفی این خواب را از بدن خود دور نمایید.

تعبیر خواب سوسک هایی که به بدن شما حمله کرده اند می تواند تاثیر عجیبی بر روی ذهن و فکر شما بگذارند از این رو بهتر است این خواب ها را در خود حل نموده و با انرژی مثبت جایگزین نمایید.

سوسک

31 دیدگاه ها

  1. من معمولا” خواب میبینم سوسک بالدار رو بدنمه بعد از خواب میپرم 😭😥 گاهی اوقاتم پرواز میکنه. تو خونمون سوسک زیاد دیدم. شاید یکی از دلایلش اینه. به شدت سرش حساسم 🤐😩🤒😬

    1. منم دقیقا همینم 🙁😢

  2. ممنون که خوابم تعبیر کردید

  3. سلام من خوابه یه سوسک رو دیدم که از زیر تخت یا تشک به رویه تخت میامد ویه حشره نسبتا بزرگ سیاه که اون هم تز زیر تشک به رویه تخت میدمو سوسکه رنگش قرمز بود ولی اون یکی حشره رنگش سیاه بود تعبیر این چیه؟

  4. من خواب دیدم سوسک که خیلی بزرگ بود و همش دنبالم میمود اما من میخندیدم😐

  5. سلام من خواب دیدم چنتا سوسک به من حمله کردن و هرکاری میکردم نمیمردن
    تعبیرش چی میتونه باشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      نشانه‌ای از بد شانسی است. ممکن است ثمره‌ی کاری را که مدت‌ها است برای‌اش وقت گذاشته‌اید، ‌از دست بدهید

  6. من سه شب خواب میبنم خونمون پر شده از سوسک ریز همشون یا لح میکنم ولی تمومی نداره چند شب پشت سر هم

    1. سلام وقت بخیر
      اگر در خواب سوسک را ببینید فرقی نمی کند که فقط ببینید و یا سوسک را بکشید معنی این خواب دشمنی است و یا ممکن است دوستانی داشته باشید که در کار شما خلل ایجاد می کنند.

  7. من خواب خیلی عجیبی دیدم باید روی سوسک آزمایش انجام میدادم من سوسک رو دیدم ولی ازش می ترسیدم و سوسک بالدار بود ولی آخر آن رو گرفتم و بهش با گلاب پاش بهش گلاب ریختم ک کرم از بدنش اومد بیرون و نتیجه آزمایش هم باید همین میشد
    تعبیر چیست؟

    1. سلام و عرض ادب
      دیدن سوسک بالدار در خواب برای مسائل عشقی و کاری خیلی خوب است.

  8. سلام من خواب دیدم که روی تخت خودم دراز کشیده بودم و بعد با دستم یه سوسک رو از
    شاخکش از روی زمین برداشتم و سوسکه یه دفعه به من حمله کرد و رفت لای مو های من و وقتی از خواب بیدارشدم همش تصویر سوراخ کردن یه سوسک با مداد میاد ذهنم ولی یادم نمی یاد توی خوابم همچین چیزی دیده باشم تعبیرش چی هست؟

    1. سلام وقت بخیر
      این خواب نیز دارای اثرات منفی است.

  9. سلام من خواب دیدم همسرم سوسک میخوره تعبیرش چیه؟؟

    1. سلام و عرض ادب
      تعبیرش روزی و پول است.

  10. سلام من روز که خواب بود خواب دیدم که یک دختر منو از خواب بیدار می‌کنه و یه چیزی مانند سوسک به طرف گوشم دراز می‌کنه و من مقاومت میکنم. تعبیر این خواب چی می‌تونه باشه

    1. سلام وقت بخیر
      تعبیر این خواب نشونه ی دشمنی است.

  11. سلامن من خواب دیدم که درحیاط یک خانه که ظاهرا درخواب خانه ما بود و میخواستیم از آنجا کوچ کنیم وقتی وارد حیاط شدم یک سوسک آبی به دورمن می پرید من هم کمی از اون می ترسیدم تعبیرش چه می تونه باشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      این خواب دارای معانی مثبتی است. اگر در خواب سوسک آبی ببینید، ممکن است هدیه‌ای دریافت کنید که بسیار خوشحال‌تان خواهد کرد.

  12. سلام من خواب دیدم که یه خونه که نمیدونم کجا بود پراز سوسک و سر م و موهامو دهنم تف میکردم سوسک میومد تعبیرش چی میتونه باشه انگار حمله سوسکابود

    1. سلام وقت بخیر
      دیدن خواب هزاران سوسکی که اطراف‌تان می‌خزند و حرکت می‌کنند، نشانه‌ای از بد شانسی است.

  13. سلام من خواب دیدم سوسک توی کفشم بود فکر میکنم سیاه بود و من میخواستم کفشمو بپوشم اما وقتی سوسک رو دیدم کفشمو نپوشیدم تعبیرش رو میشه بگید

    1. سلام وقت بخیر
      اگر در خواب‌ سوسک سیاه ببینید، این خواب نشانه‌ای از بد شانسی به همراه خواهد داشت.

  14. سلام من خواب دیدم یه سوسک بالدار تو خونمونه داشت پرواز میکرد منم با پیف پاف دنبالش بودم تعبیرش چیه؟

    1. سلام وقت بخیر
      اگر این سوسک سیاه باشد علاوه بر رخ دادن اتفاق بد یمن، خبر از سحر و جادو هم خواهد داد. پرواز کردن سوسک (سوسک بالدار) نشانه شانس در کار و عشق است.

  15. سلام من خواب دیدم یه سوسک زیرپوست دستم حرکت میکنه وسعی میکردم که قسمتی ازدستم روببرم تابیارمش بیرون ولی اینکارونکردم تااینکه سوسک زیرپوستم تخم گذاشت ویه قسمت ازپوستم به شدت بادکرداندازه ی تخم مرغ وکبودشداون تخمی ک گذاشته بودپوستموسوراخ کرداومدبیرون ولی اصلاشبیه سوسک نبودشبیه یه شاتوت ویاانگورخیلی ریزبودمن گرفتمش انداختمش زمین واون سوسکه اصلی هم ازهمون قسمت اومدبیرون ودیدم بالداره اومدبیرون وپروازکردورفت توروخدابگین تعبیرش چیه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      اگر این سوسک سیاه باشد علاوه بر رخ دادن اتفاق بد یمن، خبر از سحر و جادو هم خواهد داد. پرواز کردن سوسک (سوسک بالدار) نشانه شانس در کار و عشق است.

  16. منم مثل ♡کسی ک اسمشو قلب نوشته خواب دیدم ی سوسکو میکشم بعد از توش کرم سفید درمیاد هرچیم اونارو میکشم بازم تموم نمیشن

    1. سلام وقت بخیر
      کشتن سوسک رفع زحمت است و ایجاد خوش دلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد.

  17. سلام دو شب خواب سوسک میبینم شب اول ،یه سوسک متوسط که روی دیوار داشت راه میرفت توسط یه سوسک بزرگ خورده شدشب دوم خواب دیدم درب یه پلاستیک رو باز کردم که لباس بر دارم سوسک های زیادی توش بودن راه میرفتم و هی اونا میریختن روزمین دنبالم نمیکردن لطفا راهنماییم کنید تعبیرش چیه؟ ممنون د

    1. سلام وقت بخیر
      دیدن سوسک‌های زیاد تشویش و نگرانی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *