تفاوت تشک رویا و رویال - خوابستان

احتمالا شما هم زمان خریدن یک تشک مناسب برای تخت خوابتان نام برندهای مختلفی را شنیده اید. بین این نام ها تشک رویا و تشک رویال بیشتر از همه تکرار می شوند و تقریبا همه ی فروشندگان این دو تشک را به شما پیشنهاد می دهند.

برای اینکه با توجه به نیازی که دارید بهتر بتوانید تشک مورد نظرتان را انتخاب کنید در این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید این دو تشک چه فرقی با یکدیگر دارند تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید.

یکی از اولین نکته هایی که باید بدانید این است که تشک رویال تولید یک شرکت نیست بلکه شرکت های مختلفی این تشک را با مدل های مختلفی تولید می کنند و قیمت تشک رویال در هر کدام از این شرکت ها متفاوت است.

همین علت باعث می شود تشک رویال که یک فروشگاه به شما معرفی می کند با فروشگاه بعدی متفاوت باشد. اکثر فروشگاه ها تشک رویال را با گارانتی به شما می فروشند که باید هنگام خرید حتما کارت گارانتی را از فروشنده ی تشک تحویل بگیرید.

برای دانستن این نکته که کیفیت تشک کدام شرکت بهتر است باید از قبل مطالعاتی را درباره ی انواع تشک و کیفیت های آن ها انجام دهید و از فروشگاهی که معتبر است خرید کنید. به این دلیل که تشک رویال هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است شما نمی توانید قیمت تشک رویال را مقایسه کنید اما معمولا این تشک ها با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شوند.

برندهای معروفی هم هستند که تشک رویال در انواع مختلف مثل تشک طبی فنری، تشک طبی و تشک فنر منفصل تولید می کنند که همگی آن ها دارای گارانتی های معتبر هستند. همانطور که گفتیم قیمت تشک رویال هر شرکت با دیگری متفاوت است.

حال می خواهیم در مورد تشک رویا حرف بزنیم. این تشک متناسب با نیازهای مردم در مدل های مختلفی تشک تولید می کند که همه ی آن ها دارای گارانتی هستند. این تشک را از هر فروشگاهی که بپرسید تقریبا قیمت یکسانی را به شما خواهند گفت. تشک رویا در سه مدل فنر متصل، مدیکال یا طبی و الترا یا فنر منفصل تولید می شوند.

تشک های فنر متصل نسبت به سایر مدل ها قیمت به صرفه تری دارند و درجه ی نرمی یا یفتی آن ها نیز متفاوت است. تشک های طبی در واقع تشک هایی هستند که فنر ندارند و برای کسانی که کمر درد دارند یا می خواهند از آن جلوگیر یکنند مناسب است.

تشک های فنر منفصل مخصوص کسانی است که به تکان های تشک حساس هستند و می خواهند خواب آرام و بتری را تجربه کنند. تشک رویا تولید کننده ی محصولات دیگری از جمله تشک مسافرتی، باکس هتلی و محافظ تشک نیز می باشد.

این تشک دارای کارت گارانتی است که باید آن را پیش خود نگه دارید تا در صورت نیاز بتوانید با ارائه ی این کارت خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. ممکن است بعد از چند سال استفاده تشک گود شود که یک امر طبیعی است و اگر در زمان گارانتی اتفاق نیافتد مشکلی ندارد چون کیفیت هر تشکی بعد از چند سال افت پیدا می کند.

برای خرید هر تشکی اولین چیزی که باید رعایت کنید این است که یک فروشگاه معتبر پیدا کنید که تشک های گارانتی دار بفروشد. دومین مورد این است که به بودجه و نیاز خود توجه کنید تا بدانید چه تشکی برای شما بهتر و به صرفه تر است و اینکه خدماتی که شرکت تولید کننده تشک ارائه می دهد چیست. آخرین موردی که باید در خرید تشک به آن توجه کنید هدف شما از خرید است یعنی چه چیزی برای شما در خرید تشک مهم تر است.

4 دیدگاه ها

  1. سلام
    میشه از تفاوت های ساختاری و کیفیت تشک های این دوتا برند هم بگین؟

    1. سلام و عرض ادب
      به مقاله ی زیر مراجعه کنید همه ی توضیحات داده شده
      مقایسه تشک رویا و رویال

  2. ممنون از مقاله ی خوبتون

    1. سلام و عرض ادب
      خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *