مقایسه تشک رویا و رویال- خوابستان

برند های رویا و رویال هردو از جمله معروف ترین برند های تولید تشک هستند. در مقایسه تشک رویا و رویال باید بگوییم، نمی توانیم یکی را برتر از دیگری معرفی نماییم. هر دوی این تشکرها از نظر کیفیت و دوام، عالی هستند. تشک هایی راحت و مقاوم که مناسب هر شخصی با هر آناتومی بدنی می باشند.

زمانی که اقدام به خرید تشک می نماییم با انواع برند های مختلف مواجه می شویم. این که کدام برند تشک نسبت به دیگری مزایای بیشتری دارد را فقط با مقایسه تشک رویا و رویال می توانیم بفهمیم. از این رو باید ابتدا با هریک از این دو برند آشنا شویم و به مقایسه آنها بپردازیم.

ابتدا باید خاطر نشان کنیم که تشک های رویا و تشکهای رویال در شرکت های مختلفی تولید می شوند. این که بفهمیم کدام تشک اصل است و کدام تشکر تقلبی خود بحثی دیگر است که باید به آن پرداخته شود.

اما ما در این مطلب فرض را بر این قرار میدهیم که تشک رویا و رویالی که خریداری نموده اید، هر دو اصل است. حال باید به مقایسه تشک رویال و رویا بپردازیم.

این را بدانید که تشک رویال اصل معمولا دارای گارانتی بوده و باید از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. این که چه تشکی با چه  مارکی خوب است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، به میزان اطلاعات ما از تشک های خوب بستگی دارد. ابتدا به بررسی موارد مهم تشک رویا و تشک رویال چه تفاوت هایی با هم دارند؟ می پردازیم.

نکات مهم برای تشخیص تشک خوب

اولین قدم برای مقایسه تشک رویال و رویا، تشخیص یک تشک خوب است. باید بدانیم چه تشکی خوب است و چه ویژگی هایی دارد. یک تشک خوب باید مناسب باشد. همیشه پیش از خرید تشک باید موقعیت بدنتان را بسنجید.

این مسئله را همیشه به خاطر داشته باشید که برای خرید تشک خوب، اگر متاهل هستید حتما با همسرتان به خرید بروید. زیرا باید تشکی را انتخاب نمایید که مناسب با سیستم بدنی هر دوی شما باشد. پس نیاز به مقایسه تشک رویا و رویال خواهید داشت.

تخت خواب

میزان راحتی تشک های خوشخواب:

یکی از مهمترین ویژگی های تشک خوب راحتی ان است. در مقایسه تشک رویا و رویال باید بگوییم هر دوی این برند ها بیش از چندین دهه است که در زمینه ی تولید تشک های مختلف فعالیت می کنند. پس حتما به اولین ویژگی مهم تشک ها دقت شده است.

مرغوب ترین تشک هایی که در شرکت رویا تولید می شوند، تشک های فنری منفصل هستند. این تشک ها برای کسانی که مشکل و بیماری کمر ندارند، بهترین انتخاب است. معمولا تشک های فنری برای کودکان به علت عضلات انعطاف پذیر، مورد استفاده قرار می گیرد.

از این رو می توانیم در مقایسه تشک رویا و رویال به نتیجه ای واحد برسیم. هر دوی این تشک ها از نظر راحتی مناسب هستند.

دوام بالای تشک های خواب:

یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که یک تشک خوب باید داشته باشد، دوام بالای آن است. در مقایسه تشک رویال و رویا باید بگوییم هر دوی این تشک ها از نظر دوام و مقاومت کیفیت بالایی دارند. تشک هایی که در شرکت رویا تولید می شوند از مواد شناخته شده و باکیفیت بهره مند شده اند.

تشک های شرکت رویال نیز به همچنین، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید تشک استفاده شده است. از این رو در مقایسه تشک رویال و رویا باید بگوییم هر دوی آنها دارای اعتبار لازم و دوام بالا می باشند.

فضای مورد استفاده برای تشک

این که تشک خواب شما باید چه میزان فضا داشته باشد یکی دیگر از مزایای خوب بودن تشکر است. برند های معروفی چون تشک های رویا و رویال هردو تشک هایی را با فضاهای مختلف تولید می کنند. در حالت کلی باید بگوییم یک انسان در طول شب بیش از 40 تا 60 بار غلت میزند.

اگر تشک کوچکی داشته باشد مسلما خواب آرامی نخواهد داشت. از این رو در زمان خرید تشک مناسب حتما به این مسئله توجه داشته باشید. در مقایسه تشک رویال و رویا نیز باید بگوییم تمام استاندارد های جهانی را از نظر فضا رعایت می کنند.

تشک

مقایسه تشک رویا و رویال از نظر محصولات تولیدی

هر دو شرکت تولیدی تشک رویا و رویال محصولات متنوعی تولید می کنند. این محصولات دارای کیفیت بالایی بوده و مقاوم هستند. این که شما بخواهید از کدام شرکت تشک مورد نظر خود را خریداری نمایید بسته به سلیقه ی شما متفاوت خواهد بود.

اما در مقایسه تشک رویا و رویال باید بگوییم هر دوی این شرکت ها برند های معروف و بی نقصی هستند. تشک هایی که در شرکت رویال تولید می شوند پیشرفته ترین تکنولوژی های دنیا را در خود جای داده اند. این تشک ها دارای ضخامت 4 میلیمتری بوده و مجهز به قاب فنری هستند .

در حالی که مقایسه تشک رویا و رویال این مسئله را برای ما نشان می دهد که تشک های رویا ارگونومی مناسب تری با بدن انسان های امروزی دارند.

همین مساله باعث شده است تا تشک رویا نسبت به دیگر تشک ها از مزیت بالاتری برخوردار باشد. اولین تشک هایی که توسط شرکت رویا تولید شدند تشک های فنر منفصل بوند. پس می توانید در مقایسه تشک رویا و رویال به صراحت بیان کنیم که شرکت رویا در این زمینه پیشگام بوده و تشک های تولیدی آن با کیفیت بهتری می باشند.

تشک های فنر منفصل به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با هر فشاری بر روی آنها تغییر حالت میدهند. یکی دیگر از تشک هایی که در شرکت رویا تولید می شوند، تشک های اسفنجی یا طبی می باشند. در تمام این تشک ها لایه ای از اسفنج استفاده شده است.

در مقایسه تشک رویا و رویال باید بگوییم هر دو از تکنولوژی های روز دنیا بهره برده اند. به همین دلیل نمی توانید بین این دو برند تشک یکی را بهتر از دیگری بیان کنیم. هر دوی آنها دارای ویژگی های و کیفیت های تولیدی یکسانی هستند.

اصولا مقایسه برند های مختلف که هر دو تولید کنندگان داخلی هستند درست نیست. اما از آنجایی که برخی برند ها معروف می باشند، لازم است نقاط قوت و ضعف آنها با دیگر برند ها مقایسه شود. مقایسه تشک رویال و رویا یکی از همین مقایسه هایی می باشد که علت آن معروفیت هر دو برند است.

کسانی که قصد خرید تشک های برند را دارند. ترجیح می دهند پیش از اقدام به خرید، در مورد هر کدام از تشک ها اطلاعاتی بدست آورند. به همین دلیل نمی توانیم بگوییم مقایسه تشک رویا و رویال برای شرکت ها ضرری دارد. زیرا در انتها خریدار بر حسب سلیقه ی خود اقدام به خرید تشک می کند.

پس کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند های مختلف، برای هر فردی لازم است. ما در این زمینه بخش کوچکی را بر عهده گرفته ایم.

6 دیدگاه ها

  1. میشه یه توضیحی راجب گارانتیه این دو شرکت بدین که شامل چیا میشه؟؟

    1. سلام و عرض ادب
      کلیه محصولات شرکت رویال شامل 1 سال گارانتی و 5 سال وارانتی میباشد.
      در صورتی که بروز مشکل در محصولات این شرکت ناشی از ضعف در تولید قطعات بوده و بر اثر استفاده از مواد مخرب فیزیکی یا شیمیایی و یا تحمیل گرمای شدید به صفحات نباشد، شرکت رویال تاپ تا 1 سال پس از نصب اولیه، با استفاده از حدود اختیار خود، نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات اقدام می نماید.
      شما بعد از خرید تشک رویا باید کارت گارانتی داخل بسته بندی را نزد خود نگه دارید , تا در صورت مشکل در اینده بتوانید از خدمات آن بهره مند شوید . معمولا تشکها بعد از چند سال بسته به کیفیت آن افت پیدا میکنند و ممکن است گود بیوفتند که این امر در اثر استفاده طبیعی است و حداقل در مدت زمان گارانتی مشکلی برای آنها ایجاد نمیشود .

  2. سلام خسته نباشید
    بسیار مقاله ی کامل و خوبی بود فقط ای کاش برنده خوشخوابم با این دوتا برند مقایسه میکردید

    1. سلام وقت بخیر
      مقالرو داریم بروز میکنیم و حتما اینکارو انجام خواهیم داد
      ممنون از پیشنهادتون

  3. سلام خسته نباشید
    من اطلاعاتی راجب تشک طبی ندارم
    تشک طبی چه مزایایی داره؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا به لینک زیر مراجعه کنید تمام توضیحات داده شده
      مزایای تشک طبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *