هموطنانی که قصد عضویت و خرید از سایت خوابستان را دارند می بایستی متن توافق نامه ی زیر را با دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به عضویت در سایت نمایند. لازم به ذکر است عضویت در سایت خوابستان به منزله پذیرش تمام جرئیات مفاد این توافقنامه و قبول شرایط خرید از فروشگاه اینترنتی بوده و مسئولیت هرگونه اشتباه ناشی از عدم مطالعه ی دقیق و عدم آگاهی از این توافق نامه به عهده ی کاربران و مشتریان محترم خواهد بود. توافق نامه ی زیر بر اساس آخرین سیاست های خوابستان تدوین گردیده و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر نماید. ثبت سفارش و استفاده ی مداوم در سایت خوابستان به منزله ی پذیرش توافق نامه ی زیر و مفاد آن و تغییرات آن خواهد بود و همواره آخرین ویرایش این توافق نامه مورد استناد خواهد بود.

مشتری یا کاربر: شخصی که از طریق اینترنت وارد سایت  www.khabestan.com/newشده و اقدام به ثبت مشخصات فردی خود در سایت کرده و از سایت بازدید کرده و یا خرید انجام می دهد.

فروشگاه یا سایت: فروشگاه اینترنتی www.khabestan.com/new

خریداری کالا از وب سایت خوابستان و فعالیت این فروشگاه اینترنتی در چارچوب قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد. از آنجا که لازم است هموطنان محترم جهت خرید از سایت ابتدا ثبت نام نموده و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند، سایت خوابستان خود را در حفظ هویت و اطلاعات شخصی کاربران موظف دانسته و به کاربران خود این اطمینان را می دهد که نهایت تلاش خود را در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران خود مبذول خواهد داشت.

جهت ثبت سفارش و خرید از سایت نیاز است که کاربران محترم اطلاعات کامل خود که شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس و پست الکترونیک می شود را به طور کامل و صحیح وارد نمایند. بدیهی است از آنجا که از اطلاعات وارد شده جهت برقراری ارتباط با مشتریان محترم استفاده خواهد گردید و محصولات خریداری شده به آدرس ثبت شده توسط مشتریان ارسال خواهد گردید، مسئولیت مغایرت اطلاعات و همچنین عواقب درج اطلاعات ناقص یا نادرست با کاربر بوده و ثبت اطلاعات در سایت خوابستان به منزله پذیرش صحت اطلاعات وارد شده می باشد.

عضویت در سایت خوابستان کاملاَ رایگان بوده و کاربران محترم می بایستی جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده ی احتمالی، در حفظ و نگهداری رمز عبور خود کوشا باشند. کاربران می توانند در صورت فراموشی رمز عبور، از طریق پست الکترونیکی خود رمز عبور خود را مجدداَ بازیابی نمایند.

خوابستان ممکن است جهت اطلاع رسانی و ارسال خبرنامه و رویداد های فروشگاه از سیستم پیامکی خود و آدرس ایمیل info@khabestan.com/new استفاده نماید. کاربرانی که تمایلی به دریافت این خبرنامه ها ندارند می توانند عضویت خود را از طریق پروفایل خود در وبسایت خوابستان لغو نمایند. لازم به ذکر است که خوابستان فقط از طریق شماره های ***  *** برای مشتریان خود پیامک خواهد فرستاد و هرگونه پیام تحت عنوان خوابستان با هر شمارهی دیگری تخلف محسوب شده و سوء استفاده از نام خوابستان می باشد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. از کاربران محترم تقاضا می شود در صورت دریافت چنین پیامکی از طریق ایمیل info@khabestan.com/new ما را مطلع نمایند. ضمناَ خوابستان از سامانه ی پیامکی *** و *** جهت اطلاع رسانی وضعیت سفارش و خرید مشتریان خود استفاده نموده و بدیهی است که امکان دریافت پیام از طریق این سامانه ها میسر نمی باشد.

خوابستان نیز همانند دیگر سایت ها از کوکی ها استفاده می نماید و در عین حال تمام تلاش خود را می کند تا از اطلاعات کاربران محافظت می‌نماید. پذیرفتن استفاده‌ی سایت از کوکی رایانه‌ی کاربران برای مشاهده ی سایت الزامی نیست و شما می توانید با استفاده از تنظیمات مرورگرتان دسترسی سایت به کوکی ها را غیر فعال کنید اما سایت خوابستان جهت خدمت رسانی بهتر به بازدید کنندگان خود خصوصاَ جهت ثبت اطلاعات مشتریان و استفاده از امکان سبدخرید نیازمند استفاده از کوکی ها می باشد.

ثبت سفارش در خوابستان به صورت اینترنتی بوده و پرداخت وجه نیز فقط به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی متصل به شبکه‌ی شتاب امکان پذیر خواهد بود. برای این امر، مشتریان محترم می بایستی از طریق دستگاه های خودپرداز بانک مربوطه رمز دوم و اطلاعات کارت خود را دریافت نماید.

کاربران محترم می توانند هفت روز هفته به صورت بیست و چهار ساعته سفارشات خود را در سایت ثبت نمایند. رسیدگی به سفارشات در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش صورت خواهد گرفت.

مجموعه خوابستان همواره نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد تا موجودی محصولات در سایت به روز و اطلاعات مربوط به آن صحیح باشد، با این حال خوابستان حق لغو کردن سفارشات را حتی در صورتی که سفارش پس از به اتمام رسیدن موجودی آن محصول ثبت شده باشد برای خود محفوظ می دارد. بدیهی است در این صورت وجه پرداختی در اسرع وقت به حساب مشتری باز گردانده خواهد شد.

خوابستان می تواند سفارش گیری و فروش محصول را بدون اطلاع قبلی متوقف کند.

خوابستان حق لغو کردن سفارشات و باز گرداندن وجه پرداختی را در صورت درج اشتباه قیمت ریالی محصولات برای خود محفوظ می دارد.

از آنجا که ثبت سفارشات به صورت اینترنتی صورت می گیرد و در سیستم ثبت می گردد امکان تغییر در سفارش پس از ثبت آن میسر نمی‌باشد.

هنگامی که پروسه ی پرداخت وجه اینترنتی و شبکه‌ی شتاب با خطا مواجه شود، وجه کسر شده حداکثر تا ۷۲ ساعت از سمت بانک به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.

کاربران محترم موظفند هنگام ثبت سفارش اطلاعات خود را به صورت کامل وارد و صحت اطلاعات کاربری خود را بازبینی و تأیید نمایند. خوابستان از آخرین اطلاعات و آدرس ثبت شده توسط کاربر جهت هماهنگی و ارسال سفارش استفاده می‌کند و مسئولیت هرگونه مغایرت و نقص در اطلاعات به عهده‌ی مشتری است و این مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال مغایرت نشانی و تحویل گیرنده نخواهد داشت.

اگر هنگام تحویل محصول (در بازه تعیین شده توسط مشتری در زمان سفارش) گیرنده در محل مقرر حضور نداشته باشد، مسئولیت آن به عهده سفارش دهنده بوده و محصول به محل شرکت باز خواهد گشت. در صورت تمایل سفارش دهنده با هزینه ایشان محصول به نشانی جدید و یا همان نشانی پیشین ارسال خواهد گردید و وجه پرداختی مسترد نخواهد شد.

خوابستان همواره می‌کوشد تا سفارشات ثبت شده را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برساند. از مشتریان محترم خواهشمند است هنگام ثبت سفارش به مسئله زمان و مشکلات احتمالی و غیر قابل پیش بینی از قبیل ترافیک توجه داشته و موارد زیر را در نظر بگیرند: زمان تحویل سفارشات عادی (تا ۴ محصول) از لحظه ثبت سفارش حداکثر ۳ روز کاری می باشد، لذا جهت دریافت به موقع محصول مورد نطر خود زمان تحویل را در نظر بگیرید. برای سفارشات بیشتر از ۵ محصول لازم است حداقل ۵ روز کاری زودتر سفارش ثبت گردد.

خوابستان این حق را خواهد داشت تا سفارشات را به هر دلیل لغو نموده و وجه پرداختی را در اسرع وقت مسترد نماید. همچنین این امکان وجود دارد که با هماهنگی مشتری محصول دیگری جایگزین گردد (در صورت گران تر و یا ارزان تر بودن محصول انتخابی جدید، تفاوت آن از مشتری دریافت و یا به ایشان پرداخت می شود) و یا همان سفارش ثبت شده در زمان دیگری ارسال گردد.

جهت رفاه حال مشتریان گرامی هزینه ارسال سفارشات به سراسر ایران با نرخ ثابت ۴۰۰۰۰ (چهل هزار) تومان انجام می‌گیرد.

مشتریان محترم موظفند کالای دریافتی خود را حتماَ‌ قبل از امضای رسید دریافت سفارش به دقت مورد بازبینی قرار داده و با سفارش خود مطابقت دهند و وجود آسیب دیدگی یا اختلاف در محصول را پیش از دریافت کالا به اطلاع خوابستان برسانند. بدیهی ست پس از تحویل کالا به مشتری و امضاء رسید امکان رسیدگی به هرگونه شکایتی در این خصوص امکان پذیر نمی باشد.

طبق قوانین فروش اینترنتی و حسب دستور پلیس فتا در این خصوص، ارائه محصول فقط به شخص سفارش دهنده مقدور می‌باشد و مأمور تحویل موظف است با درخواست ارائه کارت ملی مشخصات فرد سفارش دهنده را با شخص تحویل گیرنده مطابقت دهد. در صورتی که مشتریان محترم مایلند تا محصول خریداری شده به دست فرد دیگری برسد لازم است تا در لحظه ثبت سفارش، مشخصات فرد تحویل گیرنده را نیز وارد نمایند.

کاربران و مشتریان محترم خوابستان می توانند جهت خدمت رسانی هرچه بهتر این مجموعه به مشتریان خود و همچین اظهار نظر در مورد محصولا موجود بر روی سایت، نظرات خود را در قسمت های از پیش تعیین شده ی سایت وارد نمایند.

نظرات ثبت شده توسط کاربران در سایت می بایستی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و خوابستان هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای نظرات ثبت شده توسط کاربران ندارد. خوابستان در ویرایش و حذف نظرات ارسال شده در راستای قوانین سایت مختار است و در صورتی که نظرات ارسالی شامل مصادیق محتوای مجرمانه باشد از طریق خوابستان قابل پیگیرد قانونی خواهد بود.

مالکیت مادی و معنوی کلیه ی محتوای موجود بر روی سایت www.khabestan.com/new  که شامل مطالب و مقاله ها، متون و گرافیک های به کار رفته، آرم ها و لوگو ها می باشد با khabestan.com/new بوده و هرگونه استفاده ی تجاری و کپی برداری از مطالب سایت بدون مجوز کتبی ممنونع بوده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. استفاده از مطالب سایت جهت استفاده های غیر تجاری با ذکر منبع امکان پذیر است.

خوابستان هیچ مسئولیتی را در قبال محتوای سایت هایی که لینک آن ها در وب سایت خوابستان قرار دارند پذیرا نیست.

خوابستان در قبال محتوای نظراتی که توسط کاربران بر روی سایت قرار می گیرد را نخواهد داشت.

در صورت تمایل خریدار به لغو سفارش ثبت شده، چنانچه آن کالا تولید نشده و یا از شرکت مزبور خریداری نشده باشد، تمامی وجه پرداختی ظرف مدت 24 ساعت به ایشان پرداخت خواهد شد. روند استرداد وجه به اینصورت است که کارشناسان فروشگاه با خریدار تماس حاصل کرده و شماره کارت بانکی یا شبای ایشان را دریافت و وجه به حساب ایشان عودت داده می شود .
لازم به ذکر است در صورتی که کارت به نام خریدار نباشد امکان استرداد وجه به حساب شخص دیگر امکان پذیر نمی باشد .
چنانچه کالایی که مشتری درخواست لغو آن را دارد توسط تولید کننده تولید شده باشد و یا از تامین کننده خریداری شده باشد، امکان استرداد وجه وجود نخواهد داشت.

زمان تحویل کالا برای کالاهای مختلف متفاوت بوده و در قسمت مشخصات کلی هر محصول زمان آن قید شده است.

پرداخت وجه محصولات به دو صورت امکان پذیر می باشد:
1- درگاه پرداخت موجود در سایت
2- پرداخت به صورت کارت به کارت

کالاهای بزرگ مانند تشک، مبلمان و سرویس خواب توسط وانت و سایر کالاها توسط خودرو سواری یا موتور به مقصد تحویل داده می شود. مقصد برای مشتریان در تهران آدرس وارد شده در سایت هنگام سفارش و برای سایر شهرها باربری تهران می باشد و باربری، محصول را به آدرس مشتری در شهرستان تحویل خواهد داد.

هزینه حمل در تهران برای سفارش های بیش از 500 هزار تومان رایگان می باشد.
ارسال به سایر شهرها برای سفارش های بیش از ۵۰۰ هزار تومان تا باربری تهران رایگان و برای سفارش های کمتر از آن ۳۵ هزار تومان می باشد. هزینه باربری تا شهرستان مورد نظر به عهده خریدار خواهد بود (میانگین هزینه باربری تشک و مبلمان برای شهرستان ها بسته به شهرستان مورد نظر حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و برای سابر محصولات کوچک حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان می باشد).

کارشناسان خوابستان شنبه الی پنجشنبه ۹ الی ۲۰ – جمعه و ایام تعطیلات ۱۰ الی ۱۸ پاسخگوی مشتریان عزیز می باشند. خوابستان تولید کننده هیچ محصولی نمی باشد و خدمات پس از فروش کالاها به عهده شرکت تولیدکننده آن می باشد.

در صورت مغایرت کالای ارسالی با سفارش ثبت شده مشتری، خوابستان متعهد می گردد کالای ارسالی را مرجوع نموده و کالای سفارش داده شده توسط مشتری را تحویل ایشان دهد. در غیر این صورت وجه پرداختی مشتری به ایشان مسترد می گردد.
مشتریان محترم موظفند کالای دریافتی خود را حتماَ‌ قبل از امضای رسید دریافت سفارش به دقت مورد بازبینی قرار داده و با سفارش خود مطابقت دهند و وجود آسیب دیدگی یا اختلاف در محصول را پیش از دریافت کالا به اطلاع خوابستان برسانند. بدیهی ست پس از تحویل کالا به مشتری و امضاء رسید امکان رسیدگی به هرگونه شکایتی در این خصوص امکان پذیر نمی باشد.