بوسه در خواب

زوج ها پس از ازدواج برای این که تمام احساس خود را به یکدیگر منتقل کنند، به روش های بسیاری دست می زنند. اما یکی از بهترین روشها در انتقال احساسو ایجاد ارتباط، لب گیری در اتاق خواب است. شما می توانید با این حرکت بیشترین فواید را برای بدن خود بدست آورید. فوایدی که شاید باورتان نشود، اما تاثیر گذار است.

لب گیری در اتاق خواب و فواید بیشمار آن

یکی از راه های برقراری ارتباط احساسی، بوسیدن است. بوسیدن معمولا سطح محبت افراد نسبت به هم را نشان می دهد. مثلا شما برای بوسیدن خانواده، دوستان و …. عموما از بوسه های خاصی استفاده می کنید. لب گیری در اتاق خواب فقط مخصوص زوج ها و شریک زندگی است.

بوسیدن علاوه بر این که می تواند احساس خوبی به شما دهد، برای جسم و ذهن شما نیز سلامتی به بار می اورد. یک عملی ساده که می توانید فواید بیشماری داشته باشد.

لب گیری در اتاق خواب و بر روی لب های شریک زندگیتان فواید بسیاری دارد. ما در این مقاله از فواید لب گیری برای شما سخن خواهیم گفت.

فواید لب گیری در اتاق خواب

منظور از بوسیدن شریک زندگی، بوسه های تشریفاتی نمی باشد. بلکه بوسه های عاشقانه ایست که زوج ها برای برقراری ارتباط حسی بیشتر با یک دیگر انجام می دهند. بوسه های تشریفاتی اکثرا برای احترام است نه از روی علاقه و عشق. اما بوسه های عاشقانه معمولا به صورت لب گیری در اتاق خواب صورت می گیرد.

این نوع بوسه ها دارای فواید بسیاری هستند از جمله فواید می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  1. بوسیدن طولانی یا لب گیری

لب گیری عاشقانه کمک می کند تا گردش خون در بدن افزایش یابد. زمانی که دو نفر با عشق هم را می بوسند ضربان قلب، تا 110 ضربه در دقیقه افزایش می یابد. به همین دلیل سرعت گردش خون را در بدن بالا می برد.

لب گیری

. جلوگیری از پوسیدگی دندان ها

پزشکان دندانپزشک معتقدند لب گیری در اتاق خواب کمک می کند تا دندان ها از پوسیدگی دور شوند. ترشح بزاق ها و اسید دهانی که از طریق لب گیری ایجاد می شود، باعث میگردد تا پوسیدگی دندان را کاهش دهد.

  1. افزایش طول عمر

تحقیقات نشان داده است زوج هایی که هر روز اقدام به بوسیدن یکدیگر می کنند، 5 سال عمر بیشتری خواهند داشت. این بوسه اگر در اتاق خواب صورت پذیرد مسلما دارای حس بهتر و بیشتری خواهد بود.

به نوعی لب گیری در اتاق خواب منجر می شود تا استرس از بدن دور شود. بیشتر استرس ها ناشی از نارامی عصبی می باشد. به همین دلیل وقتی زوج هایی که عاشقانه در کنار هم هستند و لب می گیرند استرس کمی را تجربه خواهند کرد.

  1. افزایش اعتماد به نفس

افراد به صورت های مختلفی اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند. یکی از راه هایی که منجر می شود تا اعتماد به نفس فرد افزایش یابد، لب گیری در اتاق خواب است. حس قدرشناسی که با بوسیدن همسر در وی ایجاد میشود، حس آرامش و اعتماد به نفس را در انسان تقویت می کند.

همیشه داشتن صمیمیت با همسر کمک شایانی به ایجاد ارتباط می کند. اگر به دنبال کسب اعتماد به نفس هستید و یا به دنبال روشی برای ابراز قدر شناسی به همسر خود هستید، می توانید همسرتان را عاشقانه ببوسید.

  1. جلوگیری از مشکلات پوستی

لب گیری در اتاق خواب باعث می شود تا تمام عضلات صورت درگیر شود. این درگیری باعث می شود تا افتادگی پوست کم شده و همیشه پوستی صاف داشته باشید. اصولا خود لب گیری به تنهایی دارای این فایده نیست.

بلکه حس آرامشی که در این ابراز عشق وجود دارد باعث میشود همیشه زوج ها روحیه ای بانشاط داشته باشند. به همین دلیل پوستشان چروک و پیر نمی شود و همیشه صاف می ماند.

  1. فواید لب گیری در اتاق خواب برای قلب

یکی دیگر از فواید بوسه تقویت قلب است. افزایش تعداد ضربان قلب باعث می شود فعالیت قلبی و عروقی در انسان افزایش یابد و تنظیم شود. به همین دلیل کلسترول خون و فشار خون را در فرد کاهش می دهد. حتما با خود می گویید مگر امکان دارد بوسه چنین خواصی داشته باشد؟

باید بگوییم کسانی که لب گیری در اتاق خواب را تجربه کرده اند می توانند در این مورد بهتر صحبت کنند. اما بدون شک یک رابطه ی عاشقانه بی تاثیر نخواهد بود.

  1. کاهش اضطراب و حساسیت

کسانی که بوسه های طولانی مدت را تجربه نموده اند به وفور شاهد ترشح بخش یادی از اکسی توسین در بدن هستند. اکسی توسین منجر می شود اضطراب و حساسیت در بدن کاهش یافته و سرخوشی در فرد افزایش یابد.

البته این مسئله فقط در زمانی رخ می دهد که زوج ها به صورت چهره به چهره اقدام به لب گیری در اتاق خواب نمایند. بوسه هایی که عاشقانه هستند این حس را در افراد ایجاد می کنند. وگرنه هر بوسه ای در بدن تغییری ایجاد نمی کند.

  8 . رضایت بیشتر از ایجاد رابطه

لب گیری در اتاق خواب باعث می شود بین زوج ها صمیمیت بیشتری احساس شود. این صمیمیت منجر می شود تا زوج ها از ایجاد رابطه رضایت بیشتری داشته باشند. مطالعات نشان داده است، زوج هایی که به صورت مکرر اقدام به لب گیری در اتاق خواب می کنند، رابطه بهتری با یکدیگر دارند.

از طرف دیگر احساسی که به هم دارند باعث می شود این رابطه ی زوجیت از دوام بیشتری برخوردار باشد. پس برای نزدیک شدن بیشتر به همسرتان باید این مسئله را به خاطر داشته باشید که لب گیری و بوسیدن می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

  1. تحریک و ایجاد رابطه جنسی بهتر

برخی زوج ها در برقراری ارتباط جنسی با یکدیگر دچار مشکل می شوند. برای این که بخشی از این مشکلات را حل کنید می توانید لب گیری در اتاق خواب را امتحان کنید. این سبک بوسه و محیط آن همه و همه با یکدیگر دست به دست هم می دهند تا زوج را تحریک کنند.

به همین دلیل محققین بیان کرده اند قبل از این که زوج ها اقدام به برهنه شدن نمایند، بهتر است لب گیری کنند. لب گیری در مردان و زنان منجر به تحریک هورمون های جنسی شده و آغاز رابطه جنسی را آسانتر می کند.

  1. کاهش وزن با لب گیری

خنده دار است اگر بگوییم لب گیری کمک بسیاری می کند تا شما به راحتی کالری بسوزانید. یک بوسه پر حرارت در دقیقه 2 الی 3 کالری را در بدن می سوزاند. حال تصور کنید این بوسه های پر شور در طول روز بارها تکرار شود. مسلما می تواند در کاهش وزن شما موثر واقع شود.

افزایش ضربان قلب، باعث می شود آدرنالین خون افزایش یابد و پس از آن سوخت و ساز بدن نیز بیشتر شود. پس لب گیری در اتاق خواب چندان بی اهمیت نیز نیست و فواید بسیاری دارد.

4 دیدگاه ها

  1. به نظر شما لب گیری در چند دقیقه باشد ؟
    به نظر شما از چه سنی انسان میتواند لب گیری را اغاز کند؟

  2. بسیار عالی بود
    حقیقت داره که میگن سیستم ایمنی بدنو تقویت میکنه؟

    1. سلام و عرض ادب
      بله حقیقت داره

  3. خیلی عالی بود واقعا فکر نمیکردم انقدر خاصیت داشته باشه واقعا یه عشق ورزی خالص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *