راهنمای خرید تشک

کدام مارک تشک بهتر است ؟  در هنگام خرید تشک‌های دو نفره حتماً به این نکته توجه داشته باشید که اگر اختلاف وزن زن و شوهر چیزی حدود 18 کیلوگرم است به جای خرید تشکی دو نفره، دو تشک یک نفره خریداری کنید. پس از خرید آن را به مدت حداقل چهار ساعت در فضای باز قرار دهید.

اگر در مقابل گرما حساس هستید، از خرید تشک‌های فومی خودداری کنید چون این مدل از تشک‌ها گرما را در خود نگه می‌دارند. تشکی مناسب شماست که الیاف آن جریان هوا را به راحتی از خود عبور دهد.

تشک‌هایی را خریداری کنید که حاشیه ی آن‌ها دارای نوارها و کوک‌های درشت باشند. این محصولات عمر و دوامی طولانی‌تر دارند.

حتماً به جنس پارچه و استحکام آن توجه داشته باشید.

محصولی را خریداری کنید که نه سفت بوده و نه نرم باشد و تمامی قوس بدن را بتواند پر کند.

 

کدام برند تشک بهتر است؟

کدام مارک تشک بهتر است؟  امروزه کارخانه‌هایی که اقدام به تولید انواع دشک  می‌کنند همگی از استاندارد بالایی برخوردار بوده و کنترل کیفی در این شرکت‌ها انجام می‌گیرد. معمولاً مارک و برندی که معروف‌تر است از کیفیت بالاتری نیز برخوردار بوده و با خرید آن سلامت بدن خود را تضمین خواهید کرد.

به طور معمول هر شرکت تولیدی بر روی نکته و موردی خاص بیشترین تمرکز را داشته و موفق‌تر می‌باشد. مثلاً بعضی شرکت‌های تولیدی به ظاهر و طراحی محصولات خود بیشتر اهمیت می‌دهند و سعی می کنند محصولات تولیدی شان ظاهری متناسب تر و مطلوب تر داشته باشد. شرکتی دیگر در زمینه ی تولید تشک بچه موفق‌ تر بوده و تمامی نکات قابل اهمیت و توجه را در زمینه ی سلامت کودکان در نظر می گیرد. یا شرکتی دیگر تشک ارزان قیمت را روانه ی بازار می‌کند تا افرادی که به قیمت توجه دارند و به دنبال خریدی ارزان هستند، بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

ویژگی‌های یک تشک مناسب و خوب

طبق نظر متخصصان تشکی مناسب و ایده آل است که از سطح تخت بالاتر باشد و ارتفاع کمی نداشته باشد.

در هنگام خوابیدن بر روی آن احساس راحتی داشته باشید و دچار گرفتگی عضلات نشوید.

محصولی استاندارد است که فنری قوی داشته باشد و پارچه و دوخت و مواد داخلی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

کالای خوابی که خریداری می‌کنید باید از الیاف مناسب و طبیعی تهیه شده باشد تا باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نشود.

پارچه ی محصول باید ضد آب، ضد عرق و ضد نفوذ حشرات باشد.

سعی کنید محصولی را خریداری کنید که چند لایه و آستردار باشد تا به دلیل استفاده ی مکرر و کثیف شدن بتوان آن را تعویض کرد.

هنگام خرید خود پایه ی تخت مخصوص را نیز خریداری کنید تا متناسب با سایز و اندازه تشکی باشد که خریداری کرده‌اید.

راهنمای خرید تشک مناسب
راهنمای خرید تشک مناسب

 

انواع برندهای موجود در بازار

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : در کشور ما شاهد برندها و مارک های متفاوتی از تشک‌ها هستیم که هر کدام ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. این برندها قابل رقابت با نمونه‌های خارجی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه چند نمونه از این برندها را به شما معرفی می‌کنیم.

تشک خوشخواب:

شرکت تولیدی صنعتی خوشخواب در سال 1338 تاسیس شده و تا این زمان بطور مستمر در حال فعالیت تولیدی و خدمات رسانی می باشد . در این مدت بیش از نیم قرن مبادرت به تولید تشک های با انواع و مدل های متعدد نموده که تا به امروز مدل های به روز و مدرنی در دسترس علاقه مندان به این برند نهاده است . از محبوب بودن این برند این را می توان اشاره کرد که عموم مردم هر تشکی را با نام خوشخواب یاد کرده و جستوجو می کنند .

تشک های خوشخواب امروزی در مدل های  فنری که خود به دو مدل تشک خوشخواب کامفورت برای سنین پایین و یا کسانی که به دنبال تشک نرم با حداقل هزینه هستن و تشک خوشخواب مدل باراباس محدود می شوند . در دسته تشک های طبی و فنری خوشخواب مدل های : تشک خوشخواب مدل طبی و فنری , تشک خوشخواب مدل آناهیتا , تشک خوشخواب مدل فرست کلاس , تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد و سافت , تشک خوشخواب مدل های کلاس که دارای مموری فوم هوشمند نیز می باشد , تشک جدید خوشخواب با قدرت بیوریتمیک که توانایی ایجاد ارتعاشات مثبت به داخل بدن و سیستم عصبی می باشد در دو مدل تشک خوشخواب مدل بیوریتمیک سوپر و تشک خوشخواب مدل بیوریتمیک بانل موجود می باشد . تشک های خوشخوابی که از فنر بندی به سبک پاکت اسپرینگ بهره می برند می توان مدل های : سوپر کلاس هارد و سافت , های کلاس , بیوریتمیک سوپر نام برد .

تشک خوشخواب
تشک خوشخواب

تشک رویا:

شرکت تولیدی رویا محصولات خوب و باکیفیتی را وارد بازار کرده که نمونه‌های تشک‌های طبی و تشک‌های فنری منفصل بازار خوبی داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می‌باشد

 

تشک دنلپ:

این تشک طبی به وسیله ی تکنولوژی جدید تولید می‌شود. با تزریق فوم در فنرهای این تشک از آسیب دیدگی ستون فقرات و کمر جلوگیری شده و حالت طبیعی بدن در زمان خواب و استراحت حفظ می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت تولیدی می‌توان به انواع تشک خوشخواب با کیفیت‌های بالا و استاندارد اشاره کرد.

 

تشک رویال:

شرکت رویال دارای علامت استاندارد بوده و استفاده از مواد اولیه ی مرغوب در تولیدات این شرکت از نشانه‌های بارز این شرکت تولیدی می‌باشد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته در زمینه ی کالای خواب، سالیان متمادی است که فعالیت داشته و در این امر نیز بسیار موفق عمل کرده است. تشک دو نفره و تشک یک نفره و سایر مدل‌ها از محصولات این شرکت تولیدی می‌باشد

 

قیمت انواع تشک ها در بازار

معمولاً شما با توجه به نوع برند و مارکی که می خرید، قیمت و مبلغ را پرداخت می کنید. هر چه برند و مارک محصول خریداری شده بهتر و معروف تر باشد به طبع شما هزینه و مبلغ بیشتری را برای خرید باید پرداخت کنید. شرکت ها و تولیدکنندگان معروف به دلیل استفاده از مواد مرغوب و درجه یک و کیفیت بالای تولیداتشان قیمت بالاتری را برای محصولات خود تعیین می کنند.

2 دیدگاه ها

  1. سلام
    تشک های فیک خیلییی زیاد شدن چطوری میتونیم فرق بین فیک و اصلو متوجه بشیم؟

    1. سلام و عرض ادب
      از مهمترین کارهایی که می شود در هنگام خرید مطمئن انجام داد این است که به فروشگاه های معتبر اینترنتی و یا فروشگاه های معتبر سطح شهر مراجعه کنیم و در صورتی که محصول مورد نظر ما نمایندگی رسمی در شهر یا کشورمان داشته باشد به همان مراکز مراجعه کنیم.

      اگر محصول مورد نظر ما از برندهای متفرقه به حساب می آید,در ابتدا باید متذکر شویم که ریسک خرید را بالا می برید و ممکن است تشکی با کیفیت پایین ولی با قیمت بالا نصیبتان شود لذا در چنین مواردی بهتر است از فروشگاه معتبر و خوشنام با دریافت ضمانت نامه رسمی از طرف فروشگاه و برند مورد نظر خریداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *