تشک مناسب برای افراد سنگین وزن- فروشگاه آنلاین کالا خواب خوابستان

تشک ها انواع مختلفی دارند به همین دلیل وزن شما تاثیر زیادی در انتخاب تشک می گذارد. افرادی که وزن آن ها بیشتر از 110 کیلوگرم است باید انواع تشک دنلپ، تشک فالومو و … را بشناسند و با توجه به وزنی که دارند آن را انتخاب کنند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

افراد سنگین وزن باید مواردی مثل ضخامت تشک، درجه سفتی، نوع تشک، درجه حرارت را در نظر داشته باشند تا بتوانند بین انواع تشک فالومو، تشک دنلپ و تشک های دیگر انتخاب خوبی کنند.

تشک مناسب برای افراد سنگین وزن- فروشگاه آنلاین کالا خواب خوابستان

ضخامت تشک

ضخامت انواع تشک مثل تشک فالومو معمولا بین 15 تا 36 سانتیمتر است که این ضخامت به نوع تشک بستگی دارد مثلا تشک مموری فوم می تواند ضخامت کمتری نسبت به تشک دنلپ فنری داشته باشد.

افرادی که وزن بالایی دارند طبیعتا فشار بیشتری را به تشک وارد می کنند به همین دلیل برای اینکه هنگام خواب راحت باشند باید تشک ضخیم تری را انتخاب کنند. اگر ضخامت تشک زیاد نباشد زمانی که در وسط تشک قرار می گیرند حس فرو رفتگی زیادی دارند. ضخامت تشک ها باری افراد سنگین وزن حداقل باید 30 سانتیمتر باشد.

درجه سفتی تشک

میزان فرو رفتگی در انواع تشک دنلپ یا فالومو یا طبی بستگی به وزن افراد دارد و می تواند تا 5 سانتی متر هم باشد. به همین علت افراد سنگین وزن باید تشکی با درجه سفتی بالا را انتخاب کنند ت در حالات مختلف خوابیدن تشک کمتر فرو برود. حتما می دانید که افراد سنگین وزن بیشتر در معرض کمر درد، گردن درد و زانو درد قرار دارند به همین دلیل باید یک تشک بی مناسب برای خود انتخاب کنند که قیمت تشک طبی می تواند تاثیر زیادی در کیفیت آن داشته باشد.

اگر بخواهیم درجه سفتی تشک ها را از 1 تا 10 رتبه بندی کنیم افراد با وزن بالا باید درجه سفتی 6 تا 8 را انتخاب کنند. این میزان با توجه به نحوه خوابیدن هر فرد می تواند متفاوت باشد.

تشک مناسب برای افراد سنگین وزن- فروشگاه آنلاین کالا خواب خوابستان

تاثیر دما بر انتخاب تشک

معولا افرادی که وزن بالایی دارند دمای بدنشان نسبت به سایر افراد بالاتر است به همین دلیل هنگام خواب نیاز به خنکی بیشتری دارند. فرو رفتن زیاد در تشک علاوه بر اینکه باعث راحت نبودن خواب می شود باعث بالا رفتن حرارت هم می شود به همین دلیل دما تاثیر زیادی روی انتخاب تشک دارد. تشک های ژل دار و تشک های لاتکس می توانند کمک زیادی به تنظیم درجه حرارت بدن و تجربه ی یک خواب خنک بکنند. برای مشاهده قیمت انواع تشک و قیمت تشک طبی به سایت خوابستان مراجعه کنید.

 

در آخر برای خرید انوع تشک بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

– بهتر است قبل از خریدن تشک آن را امتحان کنید یعنی مدتی را روی تشک دراز بکشید و آن را تست کنید.

– اگر به خنکی علاقه دارید تشک های طبی فنری که می توانید قیمت تشک طبی فنری را در سایت ما مشاهده کنید و تشک ژل دار را امتحان کنید.

– درجه سفتی و ضخامت تشک را با توجه به مشاوره های فروشنده و تست کردن به درستی انتخاب کنید.

– برای انتخاب تشک به مدل خوابیدن خود دقت کنید تا بهترین تشک را انتخاب کنید.

– اگر قصد خرید تشک دونفره را دارید باید تشکی را انتخاب کنید که برای هر دو نفر راحتی مورد نیاز را داشته باشد.

– یکی از چیزهایی که در خواب خوب مانند تشک اهمیت زیادی دارد بالش مناسب است. باید بالشی را انتخاب کنید که خواب راحتی را در طول شب برای شما فراهم کنید.

– هنگام خرید تشک حتما به طول عمر آن و شرایط گارانتی شرکتی توجه کنید تا بتوانید در صورت بروز مشکل آن را تعویض نمایید.

4 دیدگاه ها

  1. سلام
    میشه چند مدل تشک مناسب برای افراد سنگین وزن معرفی کنین؟

    1. سلام و وقت بخیر
      تشک سوپر کلاس هارد ، سوپر کلاس سافت، اولترا 1 و….

  2. سلام
    من وزنم زیاده و مشکل کمر درد دارم
    از چه تشکی استفاده کنم که از لحاظ قیمتی هم مناسب باشه؟

    1. سلام و عرض ادب
      باید از تشک سفت استفاده کنید که پیشنهاد ما تشک سوپرکلاس هارد هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *